Pre - Workout draagt bij aan verhoogde focus, concentratie, meer spierkracht, meer spieruithoudingsvermogen en meer energie.

Pre - Workout

Pre – Workout draagt bij aan vehoogde focus, concentratie, meer spierkracht, meer spieruithoudingsvermogen en meer energie.

Zoals de naam al zegt, neem je dit supplement voor dat je met je training begint. Als je hem ongeveer 30minuten voor de workout inneemt, draagt het bij aan verhoogde focus, betere concentratie, meer spierkracht, meer spieruithoudingsvermogen, meer energie en een flinke pomp in de spieren. Het zorgt er dus voor dat je lichaam beter presteert tijdens een training of zware inspanning.

Veel sporters nemen dit supplement voor een extra boost tegen vermoeidheid, waardoor je dus net wat extra reps eruit kunt pushen en wat langer kunt doorgaan om het maximale uit je training te halen.

Meng pre – workout met 300ml water in een shakebeker, goed schudden en knallen maar.

Na inname werkt Pre - workout ongeveer 45 min tot een 1 uur.

Let op

  • Al onze voedingssupplementen zijn  voor mannen en vrouwen vanaf 18 jaar.
  • Buiten bereik van kinderen houden.
  • De aanbevolen dosering niet overschrijden.
  • Een voedingssupplement is niet ter vervanging van een gezonde gevarieerde voeding.

Cafeine

Het is wetenschappelijk bewezen dat cafeïne bijdraagt aan het verhogen van je energieniveau, zowel bij kort en langdurige inspanning. Het doel van cafeïne is om je lichaam van extra energie te voorzien. De ideale dosering Cafeine is 1,8mg tot 2,7mg per kilogram lichaamsgewicht. Tip: Als je ‘s avonds traint kan je beter geen pre – workout nemen, het kan namelijk voor slaapproblemen zorgen als je het laat op de dag nuttigd.

Bijvoorbeeld: Stel je weegt 85kg, dan is jouw ideale dosering cafeine tussen de 153mg – 229,5mg.

BCAA

BCAA is een aminozuur die bijdraagt aan de groei van je spieren, deze bouwstenen zorgen ervoor dat de spierschade na een training sneller wordt hersteld. Tijdens een zware inspanning ontstaan er kleine scheurtjes in jouw spieren, wanneer deze herstellen zorgt dit in combinatie met Whey Protein ook weer voor extra spiergroei.  BCAA zorgt er dus voor dat je de volgende dag er weer flink tegenaan kunt gaan.

Bijvoorbeeld: Stel je weegt 85kg, dan is jouw ideale dosering cafeine tussen de 153mg – 229,5mg.

Beta Alanine

Beta Alanine zorgt voor een toename in het uithoudingsvermogen van de spieren, dit komt door het aanmaken van de waterstof ionen. Hierdoor kun je intensiteit van de training langer volhouden,  wat betekent dat je grote winst behaalt met je inspanning. Door de beta alanine krijg je een betere pomp in de spieren aangezien je bloedvaten wijder gaan openstaan en het bloed beter de spieren bereikt. Het helpt je net even die extra nodige reps eruit gooien in de gym.

Kan jij ook niet wachten om te beginnen?

Bestel dan nu hier gelijk jouw pre-workout in één van onze heerlijke smaken!!

Scroll to Top